SEO copywriting
SEO copywriting
SEO copywriting
Naproti tomu optimalizace pro vyhledávače slouží ke zviditelnění reklamních textů uživatelům prostřednictvím vyhledávačů, čímž dává kvalitnímu copywritingu šanci být vidět. SEO copywriting spadá pod marketing ve vyhledávačích (SEM) a jeho cílem je optimalizace obsahu na vybraná klíčová slova, která zadávají uživatelé do vyhledávačů v souvislosti s Vaším podnikáním, tak, aby mu rozuměli jak lidé, tak i samotné vyhledávače. Vaše stránka tak získá neplacenou vyšší pozici ve výsledcích vyhledávání.
Průběh spolupráce
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace a přístupy pro zahájení naší práce. Ptáme se na Vaše potřeby, cíle dané stránky i preference ohledně jejího obsahu a funkce. Následně uzavřeme naši spolupráci.
- Následuje příprava veškerých podkladů pro práci a studium dané problematiky, včetně realizace analýzy klíčových slov.
- Samotná realizace SEO copywritingu.
- Konzultace ohledně vytvořeného obsahu a doladění detailů podle Vašich představ.
- Odevzdání kompletní webové stránky včetně veškerých textů a dalších součástí stránky.
Copywriting
> relevantní – text se musí věnovat danému tématu,
> užitečný – text musí být pro uživatele přínosný,
> poutavý – text by měl uživatele zaujmout,
> úderný – měl by jasně a stručně odpovědět na otázky uživatele,
> srozumitelný – měl by být pro všechny srozumitelný,
> přesvědčivý – měl by dokázat přesvědčit,
> gramaticky a stylisticky správný,
> pravdivý – v neposlední řadě by měl být pravdivý, lidé nejsou hloupí.
SEO
Vyhledávače mají roboty, kteří neustále procházejí celé stránky a podle mnoha faktorů je vyhodnocují a přiřazují jim pořadí (pozice), v jakém se uživatelům zobrazí jako odpověď na jejich vyhledávací dotaz. Co se týče kvalitního textu, nejen v souvislosti se SEO by měl být ještě:
> unikátní – každá stránka by měla mít svůj vlastní originální text,
> strukturovaný a přehledný – text by měl být strukturovaný do odstavců a měl by obsahovat hierarchicky uspořádané nadpisy H1 – H6,
> aktuální – vyhledávače umí rozpoznat, zda je obsah pravidelně aktualizovaný či nikoli.
Součástí SEO copywritingu je kromě kvalitního textu tedy také analýza klíčových slov a optimalizace stránky.
Co Vám SEO copywriting přinese
> Získáte také nové zákazníky či klienty i bez nutnosti placených reklam ve vyhledávačích.
> Díky kvalitním textům si získáte důvěru své cílové skupiny a lidé se na Vaše stránky budou vracet pravidelně.
> Díky kvalitnímu obsahu a správně nastavené pravidelné optimalizaci budete z Vašich stránek těžit maximum.