Marketingové služby pro města a obce
Marketingové služby pro města a obce
Marketingové služby pro města a obce
Poskytujeme komplexní digitální marketingové služby městům a obcím, mezi které patří tvorba webové stránky podle šablony, správa webových stránek, správa sociálních sítí a v neposlední řadě také vedení PR. Postaráme se o kompletní marketingovou prezentaci Vašeho města / obce v online světě, a to profesionálně a transparentně. Vedení online marketingu nabývá totiž, zvláště v dnešní době, na důležitosti stále více.
Průběh spolupráce
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace a přístupy pro zahájení naší práce. Ptáme se na Vaše potřeby, cíle i strategie, které jsou pro Vás stěžejní. Následně uzavřeme naši spolupráci.
- Následuje příprava veškerých podkladů pro práci.
- Samotná realizace – ať už webové stránky, nebo příspěvků na sociální sítě a další.
- Konzultace ohledně odvedené práce a doladění detailů podle Vašich představ.
- Odevzdání kompletně hotové práce včetně veškerých dalších technických záležitostí.
Webová stránka podle šablony
Správa webových stránek
Správa sociálních sítí
Vedení PR
Webová stránka podle šablony
Jedná se o klasický jednostránkový web vytvořený podle šablony s přizpůsobením Vašim specifickým požadavkům. Vytvoříme Vám kompletní funkční webovou stránku. Vaše nová webová stránka bude disponovat optimalizovanou rychlostí načítání, vysokým stupněm zabezpečení včetně nejmodernějších technologií s ohledem na aktuální trendy. Webová stránka bude zároveň obohacená o responzivní design pro použití i na mobilních zařízeních či webovou analytikou pro snadné sbírání dat. Stránky tvoříme vždy v souladu s GDPR o ochraně osobních údajů.
Webová stránka zahrnuje:
> Vypracování blokového schématu stránky pro stanovení její struktury.
> Tvorbu základní funkcionality a její prvotní nastavení.
> Otextování celého webu kvalitními texty, včetně vybudování vhodného prostředí pro SEO a reklamní kampaně.
> Originální grafiku a tvorbu Vaší vizuální identity, včetně tvorby loga.
Správa webových stránek
Pokud již webovou stránku máte, postaráme se o její servis. Zkontrolujeme nastavení Vaší stránky a projdeme veškeré aspekty, které by mohly Vaši stránku omezovat, včetně návrhu řešení. Pro zvýšení bezpečnosti Vaší stránky provádíme pravidelné aktualizace a pravidelné zálohy. Garantujeme stabilitu chodu stránek a v případě jejich výpadku okamžitě reagujeme a pracujeme na odstranění problému. Součástí servisních služeb webových stránek je také pravidelná optimalizace rychlosti jejich načítání pro co nejlepší uživatelský zážitek.
Správa webových stránek zahrnuje:
> Garance stability chodu a řešení vzniklých problémů.
> Posouzení kvality stránek a projednání návrhů na jejich vylepšení.
> Pravidelná aktualizace webu a aplikace bezpečnostních prvků pro zvýšení jeho ochrany před kybernetickými útoky.
> Optimalizace rychlosti načítání pro zvýšení návštěvnosti webu.
Správa sociálních sítí
V rámci správy sociálních sítí sestavujeme funkční obsahovou strategii na základě Vašich stanovených cílů a požadavků. Definujeme Vaši cílovou skupinu, stanovíme jednotlivé typy příspěvků a typy obsahu, vypracujeme publikační plán příspěvků a vybereme vhodnou sociální síť. Také definujeme optimální tón komunikace Vašich příspěvků s publikem.
Správa sociálních sítí zahrnuje:
> Komplexní analýzu portfolia konkurence.
> Pravidelnou vzájemnou komunikaci požadavků na jednotlivé příspěvky.
> Kvalitní texty bez pravopisných či gramatických chyb, srozumitelné a s relevantními informacemi.
> Grafický podklad ke každému příspěvku k podpoře jeho atraktivity.
> Vyhodnocení úspěšnosti příspěvků a návrh dalšího postupu.
Vedení PR
V rámci vedení public relations se postaráme o tvorbu tiskových zpráv či samotných PR článků. Nastavíme optimální tón komunikace s veřejností a vytvoříme funkční strategii, která Vám zajistí u publika úspěch. Například PR články o plánovaných akcích podpoří návštěvnost Vašich akcí pro veřejnost. Pomocí kvalitních a úderných textů navážeme s Vaším publikem užší vztah a naplníme tak Vaše stanovené cíle.
Vedení PR zahrnuje:
> Analýzu Vašeho publika a publika konkurence.
> Pravidelnou komunikaci ohledně Vašich požadavků a stanovených cílů.
> Stanovení vhodného tónu komunikace na základě analýzy Vašeho publika.
> Vypracování funkční strategie, která bude plnit Váš stanovený účel.
> Tvorbu poutavých PR článků a úderných tiskových zpráv, které Vaše publikum osloví.