Komunikační manuál
Monitoring zmínek
Monitoring zmínek
Komunikační manuál nebo šablona tonality (také style guide) je šablona pro nastavení tonality značky. Tonalita značky je komplexní způsob, jakým značka mluví ke své cílové skupině, jak sama sebe prezentuje a co se snaží v lidech vyvolat. Tonalita udává tón komunikace značky s jejím okolím a určuje, jak na něj značka bude působit. Samotná tonalita závisí na mnoha faktorech – například na identitě značky, strategii, vizi, cílech a cílové skupině.
Komunikační manuál je proto ucelený souhrn všech faktorů, které mohou tonalitu ovlivňovat, a je nezbytnou součástí veškeré komunikace značky.
Průběh spolupráce
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace pro zahájení naší práce. Ptáme se na Vaše potřeby, cíle, strategii a vizi Vaší značky. Následně uzavřeme naši spolupráci.
- Následuje příprava veškerých podkladů pro práci.
- V další fázi se pouštíme do samotné realizace komunikačního manuálu.
- Konzultace ohledně vytvořeného manuálu a případně doladění detailů podle Vašich představ.
- Odevzdání finální verze kompletního komunikačního manuálu.
Komunikační manuál zahrnuje
Výstupem je komplexní dokument, který zahrnuje pět základních oblastí:
- charakteristiku názvu značky,
- charakteristiku stylu a tónu komunikace,
- charakteristiku komunikace směrem k cílové skupině,
- základní dimenzi tonality,
- unikátní styl jazyka včetně autentických slovních spojení a výrazů.
Co Vám komunikační manuál přinese
> Komunikační manuál je nejlepší způsob, jak vhodně a efektivně nastavit tonalitu Vaší značky.
> Autentické nastavení tonality je jedním z klíčů k úspěchu marketingu brandu.
> Jednotný styl a jasně definovaný způsob, jak budete se svými zákazníky mluvit, Vám zajistí důvěryhodnost a zvýší profesionalitu.
> Cílem dobře nastavené tonality je navázání blízkého vztahu s Vaší cílovou skupinou – získáte si důvěru svých zákazníků a budou se k Vám vracet.
> Díky komunikačnímu manuálu se odlišíte od konkurence. Váš osobitý a unikátní styl komunikace Vám pomůže vyniknout.