Kampaně v Google a Seznam síti
Kampaně v Google a Seznam síti
Kampaně v Google a Seznam síti
Reklamní kampaně na Googlu a na Seznamu patří mezi nejčastější a nejefektivnější kampaně na internetu. Zajišťujeme celý proces vedení kampaní – od vytvoření účtu v Google Ads nebo Skliku, přes nastavení kampaní až po pravidelné vyhodnocování a report získaných výsledků. Analyzujeme Vaše potřeby a marketingové cíle, navrhujeme komplexní strategii, vytváříme PPC reklamy, které následně testujeme, a vyhodnocujeme jejich výkonnost. Veškeré získané výsledky jsou podložené reálně nasbíranými daty, na jejichž základě Vaši PPC reklamu průběžně optimalizujeme.
PPC kampaně kombinujeme s dalšími marketingovými kanály a výrazně tak zvyšujeme jejich efektivitu. Kampaně vždy vedeme tak, aby podpořily Váš marketingový cíl nebo jiný stanovený účel. Navíc reklamu platíte až za reálné prokliky od relevantních uživatelů. Specializujeme se na menší a středně velké kampaně s měsíčním rozpočtem od jednotek až po desítky tisíc korun.
Průběh spolupráce
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace a přístupy pro zahájení naší práce. Zjišťujeme, co od PPC kampaně očekáváte a jaké máte stanovené cíle, případně tyto cíle stanovíme společně. Také stanovíme KPI, které má daná kampaň plnit. Následně uzavřeme naši spolupráci.
- Následuje příprava podkladů pro reklamu a analýza konkurence. Vytvoříme také analýzu klíčových slov, která je pro PPC reklamu nezbytným podkladem.
- Samotná realizace kampaně, následné testování a případná optimalizace.
- Konzultace a pravidelný report nasbíraných dat a dosažených výsledků.
- Průběžné sledování a vyhodnocování stanovených KPI a dalších cílů. Optimalizace kampaně.
Co Vám reklama ve vyhledávačích přinese
> Reklama ve vyhledávačích je jednou z nejefektivnějších forem reklamy, protože nabízí přesné cílení. Ukazuje se totiž uživatelům, kteří Vaše produkty či služby vyhledali, tudíž o ně mají zájem a díky tomu je výkonnost těchto reklam skutečně vysoká.
> Získáte velmi relevantní návštěvnost, které můžete do budoucna využít díky remarketingu, prostřednictvím kterého můžete své předchozí návštěvníky oslovit a znovu přilákat.
> Reklamu vždy platíte až za reálné prokliky od relevantních uživatelů. Neplatíte tedy za to, že uživatelé Vaši reklamu viděli.
> V PPC reklamách můžete ovlivnit Vaši pozici ve výsledcích vyhledávání. Velkou výhodou je, že o pozici nerozhoduje pouze cena, ale především kvalita dané reklamy. Proto se Vaše reklama i s nižším rozpočtem může zobrazovat na vyšších pozicích, než reklama konkurence s vyšším rozpočtem.
> PPC kampaň lze spustit i vypnout velmi rychle. Pokud potřebujete kampaň spustit nebo naopak vypnout, je její spuštění či ukončení otázkou pár sekund.
> PPC kampaně je také možné průběžně měnit. Pokud je tedy potřeba v kampani provést změny, je možné ji optimalizovat. Stačí se přihlásit do systému a provést změny. Kampaně lze také pozastavit a následně spustit v okamžiku, kdy potřebujete.
> PPC kampaně oproti SEO jsou výnosné i s nižšími vstupními náklady.
Typy kampaní
Existují 4 základní typy reklam ve vyhledávačích. Každá z nich plní trochu jinou funkci a má specifické vlastnosti:
> reklama na obecná klíčová slova – reklama se zobrazuje na konkrétní vyhledaný požadavek dle klíčových slov a jedná se o kategorii produktů či služeb,
> produktová reklama – nebo-li PLA (product listing ad), tato reklama cílí na konkrétní produkty, u kterých se zobrazují také ceny a obrázky,
> brandová reklama – cílí na uživatele hledající Vaši značku,
> remarketing ve vyhledávání – cílí na Vaše předchozí návštěvníky například specifickým textem.