Kampaně na Facebooku
Kampaně na Facebooku
Kampaně na Facebookua
Reklamní kampaně na sociálních sítích patří mezi velice účinný nástroj pro budování povědomí o Vaší značce, rozšiřování Vaší cílové skupiny a nalézání nových potenciálních zákazníků. V neposlední řadě slouží také jako efektivní nástroj pro samotný prodej Vašich produktů či služeb. Facebook má něco přes 5 milionů českých uživatelů a proto se jedná o největší sociální síť, která se dá v Česku k propagaci Vaší značky využít. Facebooková kampaň je také skvělým doplňkem v případě, že již reklamní kampaně na Googlu či Seznamu vedete, protože poskytuje široký záběr publika a disponuje bohatými možnostmi cílení.
Vždy nejdříve zjišťujeme Vaše požadované cíle a zasazujeme facebookovou kampaň do kontextu celé vaší marketingové strategie. Navrhujeme vždy optimální řešení na míru, které bude v souladu s Vašimi potřebami. V rámci vedení celé kampaně vytvoříme účinnou strategii, která podpoří vaše stanovené cíle, provedeme analýzu Vaší konkurence, připravíme obsahový plán, dodáme veškerou potřebnou grafiku a v neposlední řadě dodáme úderné texty, které celou kampaň dotvoří. Průběh celé kampaně sledujeme a vyhodnocujeme její výsledky, které vám pravidelně reportujeme. Na základě dosažených výsledků kampaň následně optimalizujeme.
Průběh spolupráce
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace a přístupy pro zahájení naší práce. Zjišťujeme, co od facebookové kampaně očekáváte a jaké máte stanovené cíle, případně tyto cíle stanovíme společně. Také stanovíme KPI, které má daná kampaň plnit. Následně uzavřeme naši spolupráci.
- Následuje příprava podkladů pro zobrazované reklamy a analýza konkurence.
- Samotná realizace facebookové kampaně, následné testování a případná optimalizace.
- Konzultace a pravidelný report dosažených výsledků.
- Průběžné sledování a vyhodnocování stanovených KPI a dalších cílů. Optimalizace kampaně
Typy kampaní
Kampaně nastavujeme s ohledem na Vaše konkrétní cíle a proto je dělíme do různých typů dle stanovených cílů. Cílíme tak na propagaci:
> Vašich webových stránek,
> konkrétních služeb či produktů z Vašeho webu,
> Vaší facebookové stránky,
> Vašich konkrétních facebookových příspěvků,
> aplikací,
> nebo událostí.
Ať už jsou Vaše cíle jakékoli, pomocí facebookové kampaně jich lze dosáhnout.
Co Vám kampaň na Facebooku přinese
> Sociální sítě mají v dnešní době obrovskou moc a dají se využít k propagaci Vaší značky.
> Facebooková kampaň rozšíří Vaši cílovou skupinu o nové zákazníky či klienty. Když totiž zákazníci lajkují Vaše příspěvky, dostávají se příspěvky i mezi jejich přátele. Proto reklamu na Facebooku vidí skutečně široké spektrum uživatelů.
> Reklamy na Facebooku se zařazují mezi ostatní nereklamní příspěvky a splývají s nimi, proto si uživatelé častokrát ani neuvědomí, že se jedná o reklamu a proto jí věnují větší pozornost. Reklamy na Facebooku jsou tak účinnější než klasické bannery, u kterých je zřejmé, že se jedná o reklamu.
> Facebookové kampaně se dostávají do povědomí širokého publika uživatelů a Vy si tak organicky budujete povědomí o Vaší značce. Pokud pak někdo shání určitý produkt či služby, je velice pravděpodobné, že si na Vás vzpomene.
> Poutavý obsah včetně kvalitních textů a originální grafiky spolu s optimálním vedením reklamních kampaní zajistí vysoký nárůst zisků i v krátkém čase.
> Facebook může sloužit i dalším marketingovým kanálům a aktivitám. Skvěle dotváří celou Vaši identitu v online světě.
> V neposlední řadě reklamní kampaň podpoří Vaše stanovené marketingové cíle a strategii.