Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je nejzásadnějším procesem při optimalizaci webových stránek. Jedná se o soubor slov a frází odrážejících podstatu Vašich stránek, doplněný o četnost vyhledávání v internetových vyhledávačích. Zjistěte, jak Vás zákazníci hledají, a jděte jim naproti!
Pod pojmem SEO se skrývá vylepšování webových stránek v dlouhodobém horizontu. Účelem je dosažení co nejvyšší návštěvnosti a co nejlepšího uživatelského zážitku ze stránky. SEO musí být prováděno dlouhodobě, koncepčně, strategicky a efektivně. Základem optimalizace ovlivňující celkový úspěch stránky je právě analýza klíčových slov.
Průběh analýzy
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace pro zahájení naší práce. Následně uzavřeme naši spolupráci.
- Následuje příprava podkladů pro práci.
- Samotná realizace analýzy klíčových slov.
- Výsledky analýzy s Vámi budeme konzultovat a její výstupy s Vámi projdeme.
Analýza klíčových slov je využívána jako:
> podklad pro architekturu webových stránek,
> podklad pro tvorbu obsahové strategie k obsahovému marketingu,
> podklad k samotné optimalizaci, na co se v SEO zaměřit,
> podklad v oblasti PPC kampaní,
> podklad při odhalování odkazových příležitostí v linkbuildingu.
Analýzu klíčových slov dodáváme v excelové tabulce s veškerými informacemi.
Co Vám analýza klíčových slov přinese
> Soubor slov a frází odrážejících podstatu Vašich stránek.
> Podílí se na struktuře a optimalizaci Vašeho webu.
> Slouží jako podklad při tvorbě PPC kampaní.
> Poskytuje množství témat pro Vaši obsahovou strategii v obsahovém marketingu.
Služba zahrnuje
Malá analýza klíčových slov
> Ideální pro menší stránky. Je vhodná pro optimalizaci malého webu, nehodí se ale k návrhu strategie PPC kampaní. Klíčová slova a fráze jsou doplněny pouze o základní informace o jejich vyhledávání.
Velká analýza klíčových slov
> Analýza vhodná pro rozsáhlé firemní stránky a k vedení PPC kampaní. Analyzovaná klíčová slova obsahují všechna potřebná data o jejich hledanosti pro navržení strategie ke kampaním a k návrhu struktury webové stránky.
Klasifikační analýza klíčových slov
> Jedná se o velkou a komplexní analýzu klíčových slov včetně klasifikační analýzy. Je vhodná pro návrh struktury nového e-shopu, optimalizace či vedení kampaní e-shopu.