Koncept E-E-A-T je souhrn pravidel, kritérií a faktorů, která Google využívá při hodnocení kvality a přínosu obsahu na internetu. Díky konceptu E-E-A-T se můžete ve své online prezentaci zaměřit na klíčové body, které Vám pomohou zlepšit celkové SEO Vašeho webu.
Webbo služby
Naše služby
Správa marketplaces
Marketplaces jsou online tržiště, které shromažďují na jednom místě miliony produktů. Díky nim můžete oslovit široké spektrum relevantních zákazníků, kteří jsou již v poslední fázi nákupu, a výrazně se tak zvyšuje šance, že nakoupí právě u Vás.
Správa zbožových srovnávačů
Efektivní správa srovnávačů zboží je v dnešní době základem úspěšnosti každého e-shopu. Díky tomu, že zákazníci na srovnávačích zboží jsou většinou v poslední fázi nákupu, jsou právě srovnávače zboží jedním z nejefektivnějších nástrojů online marketingu.
Komunikační manuál
Komunikační manuál představuje efektivní způsob, jakým určit a definovat Váš osobní styl a tón komunikace s Vaší cílovou skupinou. Zahrnuje ucelený souhrn všech faktorů, které ovlivňují Vaši tonalitu, a je nezbytnou součástí veškeré komunikace Vaší značky.
Marketingové služby pro města a obce
Součástí poskytování digitálních služeb pro města a obce je tvorba webových stránek podle šablony, správa sociálních sítí, vedení PR a správa webových stránek. Postaráme se o kompletní marketingovou prezentaci Vašeho města i obce.
SEO copywriting
SEO copywriting je spojením dvou základních marketingových kanálů, a to optimalizace pro vyhledávače a copywritingu. SEO dává šanci kvalitnímu copywritingu být vidět, díky čemuž Vaše stránka získá neplacenou vyšší pozici ve výsledcích vyhledávání.
Grafický manuál
Grafický manuál určuje grafické prvky celkového vizuálního stylu Vaší značky a buduje tak její jednotnost. Nese informace například o barvě, druhu či velikosti písma a použité barevné škále, ale může obsahovat i jednotlivé konkrétní grafické prvky.
Příprava podkladů pro kampaně
Realizaci každé kompletní reklamní kampaně předchází příprava jednotlivých podkladů. Ta zahrnuje tvorbu titulků a také třeba tvorbu grafických bannerů. Úspěšnost každé reklamní kampaně záleží na kvalitě a relevanci právě těchto podkladů.
Kampaně v Google a Seznam síti
Reklamní kampaně v Google a Seznam síti patří mezi nejefektivnější kampaně na internetu. Nastavujeme je vždy v celkovém kontextu Vašeho podnikání tak, aby plnily stanovené cíle. V kombinaci s ostatními marketingovými kanály výrazně zvyšují svou efektivitu.
Kampaně na Facebooku
Facebooková kampaň poskytuje široký záběr publika a disponuje bohatými možnostmi cílení, proto je skvělým doplňkem k již vedeným kampaním. Buduje povědomí o Vaší značce a výrazně rozšiřuje Vaši cílovou skupinu o nové potenciální zákazníky.
Webová stránka podle šablony
Webová stránka podle šablony v sobě spojuje nejnovější technologie spolu s nízkými náklady na realizaci webu. Obsahuje základní funkcionalitu stránky obohacenou o kvalitní texty, má přizpůsobený vzhled, barvy či písmo a vysoký stupeň zabezpečení.
PPC audit reklamních účtů
PPC audit reklamních účtů slouží k identifikaci nedostatků i možných příležitostí ve Vašich reklamních účtech. Odhaluje chyby a překážky v nastavení Vašich reklamních účtů a nabízí prostor pro jejich zlepšení, čímž se zvýší celková výkonnost Vašich kampaní.
SWOT analýza
SWOT analýza je nejpoužívanější expertní metoda nejen v digitálním marketingu. Je aplikovatelná na jednotlivé projekty, procesy i celkový chod organizace. Zohledňuje pozitivní i negativní aspekty Vašeho podnikání a pracuje jak s interními, tak s externími vlivy.
Strategie linkbuildingu
Strategie linkbuildingu zkoumá množství všech domén a odkazů, které na Vaši stránku z internetu míří. Odhaluje příležitosti pro budování nových zpětných odkazů a zhodnocuje přínos těch stávajících, čímž dlouhodobě optimalizuje odkazové portfolio Vaší stránky.
SEO audit
SEO audit podrobně hodnotí veškeré on-page faktory Vaší stránky a je základním kamenem pro budování dlouhodobé organické návštěvnosti Vašeho webu. Odhaluje všechny překážky, které zabraňují vyhledávačům efektivně procházet a hodnotit váš web, čímž zvyšuje jeho výkonnost.
Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je nejdůležitějším procesem při optimalizaci webových stránek. Je to soubor slov a frází kopírujících podstatu Vašich stránek a je doplněna o četnost jejich vyhledávání ve vyhledávačích. Slouží jako podklad pro SEO nebo obsahovou strategii v obsahovém marketingu.