Nepodceňujte SEO audit, konkrétně on-page analýzu

DOMŮ > SEO > Nepodceňujte SEO audit, konkrétně on-page analýzu

Vlastníte webové stránky nebo internetový obchod, který zapadá v množství konkurenčních projektů na internetu? Pak je možná něco špatně. Může to být struktura webu, obsahová stránka, odkazy či spousta dalších jiných věcí. Jestliže chcete zjistit, co je příčinou, a hlavně, jaká je náprava takového problému, zaměřte se na on-page analýzu jako součást kompletního SEO auditu.

Co je to on-page analýza?

On-page analýza je ve své podstatě cesta, jak vylepšit vlastní webové stránky. Zároveň jde o proces, který je pomyslným odrazovým můstkem pro nastartování organické návštěvnosti webu. V rámci on-page analýzy jsou realizovány nejrůznější procesy vedoucí k tomuto cíli.

V první řadě dochází k odhalování chyb při procházení a indexaci webových stránek nebo internetového obchodu.

  • Průchodnost webu
  • Zabezpečení
  • Rychlost stránek
  • Vnitřní prolinkování
  • A mnohé další

Profesionální on-page analýza bere v potaz i takové detaily, jakými jsou například obrázky a jejich optimalizace na webu, popisky stránek, nadpisy a samotné texty. Tohle všechno má totiž zásadní vliv na úspěšnost webu v rámci celého internetu, potažmo u vyhledávačů.

Odhalte chyby a získejte doporučení

Jak už bylo částečně naznačeno, on-page analýza neslouží pouze k odhalování chyb. Jejím výstupem je primárně odhalení skrytých míst a rezerv na webu. Zároveň je nositelem doporučení pro patřičné nápravy. S pomocí on-page analýzy zjistíte, jaké části webu vylepšit tak, aby byl celek v silném konkurenčním prostředí dostatečně úspěšný.

Aby byla on-page analýza na sto procent účinná a efektivní, je vhodné ji zkombinovat s off-page analýzou zaměřenou na analyzování odkazového portfolia. Tohle všechno dohromady tvoří SEO audit, který byste rozhodně neměli provádět skrze amatérské nástroje na internetu. Vždy využívejte pouze služeb zkušených odborníků.

Autor

Jaroslava Potůčková

Datum publikace

7. 8. 2021

Další příspěvky