Vlastníte webové stránky nebo internetový obchod, který zapadá v množství konkurenčních projektů na internetu? Pak je možná něco špatně. Může to být struktura webu, obsahová stránka, odkazy či spousta dalších jiných věcí. Jestliže chcete zjistit, co je příčinou, a hlavně, jaká je náprava takového problému, zaměřte se na on-page analýzu jako součást kompletního SEO auditu.
Co je to on-page analýza?
On-page analýza je ve své podstatě cesta, jak vylepšit vlastní webové stránky. Zároveň jde o proces, který je pomyslným odrazovým můstkem pro nastartování organické návštěvnosti webu. V rámci on-page analýzy jsou realizovány nejrůznější procesy vedoucí k tomuto cíli.
V první řadě dochází k odhalování chyb při procházení a indexaci webových stránek nebo internetového obchodu.
- Průchodnost webu
- Zabezpečení
- Rychlost stránek
- Vnitřní prolinkování
- A mnohé další
Profesionální on-page analýza bere v potaz i takové detaily, jakými jsou například obrázky a jejich optimalizace na webu, popisky stránek, nadpisy a samotné texty. Tohle všechno má totiž zásadní vliv na úspěšnost webu v rámci celého internetu, potažmo u vyhledávačů.
Odhalte chyby a získejte doporučení
Jak už bylo částečně naznačeno, on-page analýza neslouží pouze k odhalování chyb. Jejím výstupem je primárně odhalení skrytých míst a rezerv na webu. Zároveň je nositelem doporučení pro patřičné nápravy. S pomocí on-page analýzy zjistíte, jaké části webu vylepšit tak, aby byl celek v silném konkurenčním prostředí dostatečně úspěšný.
Aby byla on-page analýza na sto procent účinná a efektivní, je vhodné ji zkombinovat s off-page analýzou zaměřenou na analyzování odkazového portfolia. Tohle všechno dohromady tvoří SEO audit, který byste rozhodně neměli provádět skrze amatérské nástroje na internetu. Vždy využívejte pouze služeb zkušených odborníků.