Po prvním jarním měsíci přichází čas vám představit novinky v oblasti marketingu. Co přináší Instagram? Jaké inovace...
Blog
Consent Mode V2: Vše, co potřebujete vědět
Vstupujeme do nové éry ochrany soukromí online, která nás čeká v březnu s novým nástrojem Consent Mode V2. S příchodem...
Novinky z marketingového světa za únor
Máme konec února a my vám přinášíme nejčerstvější novinky z oblasti digitálního světa. Představíme vám novinky ze...
Jak na úspěšný obsah z pohledu SEO? Řiďte se pravidly E-E-A-T
Kvalitní obsah si vyžaduje mnohem více, než byste možná čekali. K jeho posuzování přistupuje komplexně i Google, který...
Novinky z digitálního světa za září
Digitální svět je jako živý a neustále se v něm něco děje. I v září proto přicházíme s aktuálními novinkami a zprávami...
Novinky z marketingového světa za červen
Červen zase utekl jako voda a my vám přinášíme nejčerstvější novinky z oblasti SEO, online marketingu i sociálních...
Tonalita značky – jak mluvit v rámci brandu?
Tonalita značky je důležitou součástí obsahové strategie a volně na ní navazuje. To, jak se značka prezentuje navenek,...
Novinky z digitálního světa za březen
Měsíc březen přinesl zase spoustu zajímavých novinek ze světa online marketingu, sociálních sítí i influencer...
Co je PR článek a jak by měl vypadat?
PR články jsou skvělým nástrojem marketingu firmy. Informují čtenáře o daném produktu nebo službě a prezentují jejich...
Obsahová strategie a publikační plán – dejte obsahu smysl
Samotná obsahová strategie úzce souvisí s obsahový marketingem. Co je obsahový marketing, jaké jsou jeho vlastnosti a...
Novinky z digitálního světa za leden
Lednový měsíc přinesl řadu zajímavých novinek ze světa online marketingu a reklamy. S novými funkcemi přišel Facebook,...
Náš rok 2022 – kam jsme se posunuli?
Rok 2022 byl jednoznačně rokem, ve kterém jsme udělali největší skok oproti předešlému roku. Na našem blogu přistálo...
Co je obsahový marketing a proč je důležitý?
Obsahový marketing je v dnešní době diskutovaným tématem a zabývají se jím mnohé firmy a značky, ačkoli dříve tomu tak...
Psychologie reklamy – jak ji využít při tvorbě textu?
Psychologie reklamy - proč je důležitá? Pokud si má váš reklamní text zajistit úspěch, musíte ho psát především...
Základy marketingu a reklamy pro copywritery
Základy marketingu a reklamy, které musí každý copywriter znát Marketing Marketing oplývá spoustou různých...
Úvod do online copywritingu
Co je copywriting a k čemu slouží? Copywriting je marketingová disciplína a jeho název se skládá ze dvou...
Jak nasdílet přístup do Google Tag Manager
1.Na stránce https://tagmanager.google.com se pomocí g-mailu přihlaste do svého účtu. 2. Přejděte do nastavení Vašeho...
Jak nasdílet přístup do Google Search Console
1.Na stránce https://search.google.com/search-console/ se pomocí g-mailu přihlaste do svého účtu. 2. V levém panelu...
Jak nasdílet přístup do Google Analytics Universal a GA4
1. Na stránce analytics.google.com se pomocí g-mailu přihlaste do svého účtu. 2. Ve sloupci vlevo dole rozklikněte...
Jak nasdílet přístup do Google Ads
1. Na stránce ads.google.com se přihlaste pomocí g-mailu do svého účtu. 2. V pravém horním rohu naleznete své...
Jak nasdílet přístup do Facebook Business
Na adrese: https://business.facebook.com/settings se přihlaste do svého účtu. Každá agentura má unikátní ID kód, který...
Proč je dobré mít rezervační systém
V dnešní době se stále více upouští od reálného světa a veškeré dění se přesouvá do toho virtuálního. Řešíme digitální...
Jak se stát dobrým lídrem
Určitě to také znáte, přijde vedoucí týmu a vy už se třesete, co po vás bude chtít a jak se k vám bude chovat. To není...
Vytvoření vlastního typu příspěvku a pole ve WordPressu
Vlastní typ příspěvku a vlastní pole ve WordPressu Vlastní typ příspěvku Díky vlastnímu typu příspěvku...
Proč je důležité mít plán
Jelikož jsme marketingová agentura a pomáháme podnikatelům růst, často se setkáváme s případy, že po nás klienti...
Vyhledávací a obsahová síť v Ads a jak se liší
Sítě se obecně liší podle: typu cílové skupiny, která je prostřednictvím nich oslovena (zasahují uživatele v jiné fázi...
Co je vlastně Google Search Console a jak s ní pracovat?
Co je Google Search Console Google Search Console je bezplatný nástroj od společnosti Google, který sleduje výkon...
Jak poznat kvalitního copywritera
Copywriterů je v dnešní době spousta, ale jak poznat toho kvalitního? Pokud váháte při výběru copywritera, pak tento...
Jak být úspěšný nejen v podnikání
Co pro vás znamená úspěch? V první řadě je důležité si uvědomit, co konkrétně pro vás vlastně představuje úspěch....
Důležitost kvalitních textů
Proč text? Každé podnikání na světě potřebuje svoji prezentaci a mít ji v online světě je v dnešní době nutností. Vaší...
Čím se podnikatelé liší od ostatních
V čem jsou podnikatelé odlišní? Že jsou podnikatelé jiní než většina lidí, na tom se asi shodneme. Proč tomu ale tak...
Jak poznat svou cílovou skupinu a jak se jí přiblížit
Cílová skupina - to je častý předmět diskuzí v obsahovém marketingu. Proč je ale důležitá pro vaše podnikání v online...
Zrušení Google Analytics Universal a nástup Google Analytics 4
Zrušení Google Analytics Universal Trend neustálého omezování získávání dat bude mít stále větší a citelnější dopad na...
Proč se lidé rozhodují pro podnikání
Podnikání - proč se pro něj rozhodnout? Podnikání rozhodně není nejjednodušší cesta, na kterou se vydat, a přesto je...
Jak vytvořit slider pomocí nástroje Smart Slider 3
Co je to slider? Slider je obrazová prezentace na webové stránce. Příkladem mohou být různé slidery produktů na...
Vyzrajte na dlouhodobé získávání zákazníků
Provozujete internetový obchod nebo webové stránky firmy? Prezentujete na internetu svůj originální sortiment, služby...
Chcete uspět na internetu? Hlavní roli hrají ty nejmenší detaily
Internet je virtuálním prostředím, ve kterém působí přemíra nejrůznějších webových stránek a e-shopů. Silný...
Nepodceňujte SEO audit, konkrétně on-page analýzu
Vlastníte webové stránky nebo internetový obchod, který zapadá v množství konkurenčních projektů na internetu? Pak je...
Co vám přinese off-page analýza webových stránek?
Analýza webových stránek je poměrně komplexním procesem zahrnujícím různé úkony. Není to pouze on-page analýza, jak...
Co je to on-page analýza a co všechno byste měli vědět?
Když chcete prorazit ve světě internetu, jsou pro vás SEO služby naprostou nezbytností. Jednou z důležitých věcí jsou...
SEO audit musí zahrnovat vše podstatné od A do Z
Vlastníte webové stránky, které se vám přirozenou cestou nedaří dostat do povědomí lidí? Pak je s největší...
Co je to analýza klíčových slov a proč se vyplatí
Analýza klíčových slov je slovním spojením, které většina z vás zná především v souvislosti s optimalizováním webových...
Proč si na PPC najmout specialistu?
Pojem PPC neboli Pay Per Click je žhavým tématem několika posledních let. V překladu „platba za klik“ je jedním z...
Kdy se PPC reklama (ne)vyplatí?
PPC reklama je jedním z přínosných nástrojů, jak docílit nových návštěvníků v rámci webu. Pokud provozujete...
Kvalitní stránky – to není pouze SEO a PPC
Uspět v dnešní době ve světě internetu není nijak snadné. V prvé řadě musíte disponovat vzhledově zajímavými a...
Ideální popis stránky
Popis stránky Meta description je stručný popis stránky, jinak nazývaný také jako SEO popis. V jedné nebo dvou větách...
Ideální název stránky
Co znamená title tag? Pokud jde o délku, nadpis by měl mít něco mezi 30 až 60 znaky. Jak mám vymyslet ideální název...
Tvorba URL adres
URL adresy Dá se říct, že URL adresy nám popisují místo stránky nebo dokumentu pro návštěvníky a vyhledávače....
Optimalizace PDF dokumentu
Úplně stejně jako můžete optimalizovat každou stránku, tak můžete optimalizovat i pdf soubor. Základní zásady...
Kanonické URL adresy
Prvek rel = “canonical”, také nazývaný jako kanonická URL, je silným nástrojem v boji proti duplicitnímu obsahu v...
Správné používání nadpisů H1- H6
Co jsou nadpisy? Nadpisy slouží pro rychlou orientaci na stránce. Vyhledávačům pomáhají pochopit strukturu a téma...