Webové stránky jsou pro online marketing základem a představují nejjednodušší způsob, jak prezentovat vaši identitu. Jak se nám to povedlo u jednoho z našich klientů se dozvíte v této případové studii.
Kdo je náš klient?
Náš klient je značka autoconsulta.sk, která je zaměřená na luxusní taxi přepravu na letiště i z letiště. Jejich zásadními prioritami je komfort, spolehlivost a profesionalita. Vozí své klienty luxusními vozy značky Mercedes Benz a jejich cílem je poskytovat v této oblasti ty nejlepší služby. S důrazem na maximální zodpovědnost, dlouholetou praxi i přesnost a spolehlivost.
Cíl klienta
Cílem klienta bylo vytvořit nový web, na kterém si mohou uživatelé rezervovat svou jízdu. V souvislosti s tím bylo potřeba, aby webová stránka měla i silnou informační funkci – například podrobnější informace o letištích, na která převáží apod. Webová stránka měla také v neposlední řadě reprezentovat jejich přístup k taxi službě.
Cesta k dosažení cílů
Nejprve jsme vypracovali blokový návrh stránky a připravili logo. Následně jsme pracovali na grafických návrzích pro stránku a kompletně tak definovali její vizuální styl. Web jsme následně zrealizovali. Věnovali jsme se také řešení on-page faktorů SEO a jejímu informačnímu charakteru. Její informační obsah jsme využili v rámci obsahové strategie a SEO.
Výsledky
Webová stránka je vytvořena v duchu klientovy vize o luxusní taxi službě. Disponuje užitečnými informacemi pro klienty taxi služby a plní tak svou informační funkci. Jednotný grafický design spolu se zvolenou kombinací barev podtrhuje luxusní vzhled stránky.
Shrnutí
Mít vlastní prostor v online světě na prezentaci vašich služeb či produktů je v dnešní době nutností. Webová stránka je základ, na kterém lze stavět reklamní kampaně, SEO i obsahový marketing a další marketingové aktivity pro podporu vašeho podnikání v online světě.