Správa marketplaces
Správa marketplaces
Správa marketplaces
Marketplaces jsou online platformy, které obsahují produkty jiných e-shopů a seskupují je na jednom místě. Tyto platformy zprostředkovávají kontakt mezi nakupujícím a prodávajícím, aniž by samy tyto produkty od obchodníků nakupovali. Mezi jejich zásadní vlastnosti patří i to, že zákazníci na nich mohou dokončit svůj nákup, aniž by opustili stránku. Marketplaces proto představují klíčové platformy pro prodejce, kteří zde mohou nabízet své produkty a oslovovat tak široké spektrum zákazníků.
Mezi nejznámější marketplaces, jejichž správu vedeme, patří Alza.cz, Mall.cz, Allegro či Kaufland.
Průběh spolupráce
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace. Zajímá nás Vaše marketingová strategie, cíle i potřeby. Na jejich základě zvolíme vhodné marketplaces, kterým se budeme věnovat.
- Následuje příprava všech potřebných podkladů a dat pro práci. Věnujeme se nastavení a optimalizaci profilů a nabídek na různých marketplaces s důrazem na vysokou relevanci a viditelnost.
- V další fázi se pouštíme do samotné realizace – optimalizujeme Vaše účty v marketplaces a nastavíme v nich kampaně ke zvýšení jejich efektivity.
- Konzultace ohledně našeho přístupu ke správě marketplaces a doladění posledních detailů.
- Pravidelná optimalizace dat a výsledků kampaní a jejich přehledné reportování. S ohledem na výsledky správy kampaně i data v marketplaces průběžně optimalizujeme.
Správa marketplaces zahrnuje
> Kompletní a detailní správu a optimalizaci Vašich profilů a produktových nabídek na vybraných marketplaces k jejich co nejvyšší efektivitě.
> Nastavení a vedení reklamních kampaní ve vybraných marketplaces, abyste z nich vytěžili maximum.
> Pravidelné a přehledné reporty výsledků a dat z marketplaces, na jejichž základě celou správu optimalizujeme.
Co Vám komunikační manuál přinese
> Komunikační manuál je nejlepší způsob, jak vhodně a efektivně nastavit tonalitu Vaší značky.
> Autentické nastavení tonality je jedním z klíčů k úspěchu marketingu brandu.
> Jednotný styl a jasně definovaný způsob, jak budete se svými zákazníky mluvit, Vám zajistí důvěryhodnost a zvýší profesionalitu.
> Cílem dobře nastavené tonality je navázání blízkého vztahu s Vaší cílovou skupinou – získáte si důvěru svých zákazníků a budou se k Vám vracet.
> Díky komunikačnímu manuálu se odlišíte od konkurence. Váš osobitý a unikátní styl komunikace Vám pomůže vyniknout.
Přehled marketplaces
Kaufland
Kaufland Marketplace je rozsáhlé online tržiště, které má zejména v Německu velmi silnou pozici. Zahrnuje miliony produktů s různými kategoriemi a je to vysoce konverzní kanál pro e-shopy. Nabízí možnost oslovit rozsáhlou zákaznickou základnu, díky čemuž se Vaše produkty dostanou k širokému okruhu zákazníků.
Allegro
Allegro je populární polský online marketplace s důrazem na různorodé produkty. Nabízí opravdu veliký dosah a možnost vstupu na polský trh, čímž si získáte pozornost zákazníků i z dalších zemí. Allegro je zároveň díky možnosti optimalizace ceny podle konkurence ideálním místem ke zvýšení viditelnosti Vašich produktů.
Mall.cz
mall.cz je české online tržiště s různými kategoriemi produktů a širokou nabídkou od různých prodejců. Mezi jeho hlavní výhody patří lokální trh i možnost získat si pozornost českých zákazníků, čímž zvýšíte všeobecné povědomí o Vaší značce.
alza.cz je jedním z největších a nejznámějších online obchodů v České republice a stále expanduje i do dalších zemí. Nabízí široký sortiment produktů v různých kategoriích a díky své pověsti a dlouholeté přítomnosti na trhu je mezi svými zákazníky vysoce důvěryhodná. Pro zvýšení Vaší důvěryhodnosti je proto skvělou volbou.
Co Vám správa marketplaces přinese
> Marketplaces jsou místem, kde zákazníci mohou na jednom místě nakoupit úplně všechno a jsou již v poslední fázi nákupu, proto se výrazně zvyšuje šance, že nakoupí právě u Vás.
> Jejich efektivní správa a optimalizace Vám přinese vyšší konverze a zvýšení prodejů.
> Optimalizací Vaší online prezentace na různých tržištích získáte širší zákaznickou základnu a oslovíte tak větší okruh potenciálních zákazníků.
> Detailní a relevantní informace o Vašich produktech zvýší Vaši důvěryhodnost a spokojenost Vašich zákazníků.
> Marketplaces se mohou různě kombinovat a díky nastavení reklamních kampaní se stanou efektivním nástrojem Vašeho online marketingu.